Produkty do pakowania i marka sklepu

Krótka uwaga na temat wpływu na środowisko i brandingu

Dzisiejsze firmy zajmujące się handlem elektronicznym mają do wyboru szeroką gamę opcji pakowania, a wkrótce omówimy wiele z nich. Jednym z elementów, o których teraz zachęcamy, jest bezpośredni związek między Twoim opakowaniem a Twoją marką.

Wielu konsumentów stało się bardziej świadomych ekologicznie i podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o ekologiczną firmę. Wybór takich opcji dla Twojego opakowania może wpłynąć na tę pierwszą sprzedaż. Mogą również odgrywać rolę w kolejnych zakupach, zarówno osoby cieszące się Twoim ekologicznym opakowaniem, jak i elementy takie jak styropian, które denerwują klientów i sprawiają, że szukają gdzie indziej.

Współczesny konsument ma wiele opcji dla eCommerce. Chcą kupować od kogoś, kto wyznaje te same wartości, co oni. W wielu przypadkach opakowanie przyjazne dla środowiska może pomóc zademonstrować wspólną wartość i kulturę. Sklep z produktami do pakowania musi spełniać najnowsze wymagania dotyczące środowiska.

Opierając się na naszych własnych doświadczeniach jako konsumentów, zalecamy również dołączenie jasnych informacji dotyczących recyklingu na każdym opakowaniu lub wypełnieniu. Nie wszyscy zrozumieją, jakie materiały można poddać recyklingowi. Jeśli używasz kompostowanego wypełnienia lub elementów — takich jak torby wykonane ze skrobi roślinnej — dodaj notatkę na etykiecie lub podaj link do strony internetowej wyjaśniający, jak utylizować materiały w sposób przyjazny dla środowiska.

Przyjrzyjmy się teraz niektórym opcjom pakowania.

Kartony

Pudła z tektury falistej są nadal preferowanym opakowaniem e-commerce dla większości branży. Karton jest wytrzymały, nie zwiększa wagi paczki i nadaje się do recyklingu. Kartony do pakowania to najpopularniejszy sposób pakowania produktów ze sklepu online.

W przypadku bardzo ciężkich lub bardzo delikatnych produktów dwuścienna tektura zapewnia dodatkową warstwę ochrony i wytrzymałości. W niektórych przypadkach produkt jest dostarczany we własnym pudełku, które nadaje się do wysyłki. Jednak w niektórych przypadkach sensowne jest dodanie na wierzchu zwykłego brązowego kartonu. Jeśli wysyłasz przedmiot o wysokiej wartości lub bardzo pożądany przedmiot, taki jak telewizor z płaskim ekranem lub X-box, dobrym zabezpieczeniem jest zewnętrzne pudełko, które zasłania zawartość.

Jednym z najczęstszych błędów przy wyborze rozwiązania opakowaniowego jest używanie pudełek, które są za duże dla znajdujących się w nich produktów. Klienci nie lubią zbyt dużych pudełek. Ponadto pudła ponadgabarytowe wymagają większego wypełnienia, zwiększając wagę pudła i podnosząc koszt wysyłki. W  DIM wagi  cenowe  modele stosowane przez UPS, FedEx i USPS spedytorów karać za wysyłanie produktów w pudełkach przewymiarowane. W przypadku  wagi DIM opłata za wysyłkę jest obliczana na podstawie większej wagi paczki lub wzoru opartego na wymiarach pudełka.

Koszt kartonów zależy od kilku czynników. Jeśli możesz użyć standardowego rozmiaru i kupić w ilości, Twoja cena spadnie. Jeśli potrzebujesz niestandardowego rozmiaru lub chcesz, aby Twoje logo było wydrukowane na pudełku, będzie to dodatkowy koszt. Tektura dwuścienna jest droższa niż standardowe pudła z tektury falistej.

Torby i koperty

Jeśli sprzedajesz coś, co jest lekkie i niekruche, plastikowa torba, foliopak lub koperta papierowa może być świetnym wyborem. Torby i koperty są lekkie, mocne, łatwe do przechowywania i samoklejące. Sprawdzają się przy wysyłce małych zamówień na odzież. Możesz również umieścić mały, zapakowany przedmiot w kopercie lub torbie zamiast przepakowywania go. Dodatkową korzyścią jest to, że koperty te są wodoodporne. Torby papierowe są popularne ponieważ są trwałe.

Niestety większość plastikowych toreb i kopert papierowych nie nadaje się do recyklingu. Możesz znaleźć kilka opcji, które są, ale nie zawsze są one tak silne.